Waarom De Kruyk bv Assurantiën?

Al sinds jaar en dag adviseren en bemiddelen wij als tussenpersoon op het gebied van verzekeringen en andere financiële diensten. Zowel aan particulieren als ondernemers in het midden-en kleinbedrijf. Onze werkwijze wordt gekenmerkt door een sterk persoonlijke benadering en is gericht op het opbouwen van een langdurige en intensieve relatie met u als klant. Met een hoge mate van vakbekwaamheid, betrokkenheid en kwaliteit als uitgangspunt.

De Kruijk bv assurantiën is in 1972 opgericht aan de Broekseweg 4 in Ameide. Voormalig eigenaar Arie de Kruijk heeft door de jaren heen een duurzame klantenkring opgebouwd. Het kantoor is in 1989 verhuist naar het voormalige kleuterschoolgebouw aan de Prinses Marijkeweg 2 in Ameide. Eind 2018 is het kantoor wederom verhuist en nu naar de voormalige supermarkt aan de Broekseweg 6 te Ameide.

Vanaf 2004 is zijn dochter Jantine de Kruijk werkzaam in het bedrijf en na het overlijden van Arie de Kruijk in 2006 heeft zij het stokje overgenomen. Anno nu heeft Jantine samen met haar man Yves Raes de klantenkring geleidelijk uitgebreid, waarbij duurzaamheid nog steeds hoog in het vaandel staat.

Jantine en Yves zetten zich samen met medewerkers Corine en Mireille in voor het leveren van een goede dienstverlening. De goede werksfeer heeft zijn weerslag op de omgang met de klanten. Samengevat kenmerkt de dienstverlening zich door de persoonlijke en eerlijke benadering in combinatie met het voortdurend werken aan kwaliteitsverbetering.

Wat doet De Kruyk bv Assurantien voor u?

  • Wij nemen u veel administratieve rompslomp uit handen
  • Wij zorgen voor u bij schade voor een vlotte en adequate schadeafwikkeling
  • Wij houden u op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen
  • Wij nemen de tijd om u goed te kunnen adviseren
  • Wij geven u persoonlijk aandacht. Bij ons bent u nog een klant en geen nummer.

Hoe ziet onze dienstverlening eruit?

Graag willen wij u met onderstaande documenten informeren over  onze dienstverlening,  waarin uw klantbelang centraal staat en de wijze waarop onze beloning is geregeld.

Onze dienstverlening vergt veel vakkennis, ervaring en up-to-date kennis van de markt. Wij kunnen u garanderen dat onze adviseurs aan deze vereisten voldoen. Wij houden voortdurend onze kennis actueel en zitten regelmatig achter de studieboeken om u van een goed advies te kunnen voorzien.